You are here:   /
rss News rss Articles rss General
Latest news

"Time" is now in America

December 7 2005
12:57

On the propagation of the United States three new Russian-language channels arranged "first channel" with the American satellite channel DirecTV Inc. TV Channel in terms of the contract undertakes to produce programs for the four channels that are included in the package.

In the U.S. will distribute their U.S. partner company DirecTV (part of the corporation, News Corp, owned by Australian Rupert Murdoch telemagnate). The package includes an American version of Channel One, which he still attended the U.S. market, as well as three new Russian-language channel: "Home movies" (old and modern movies), "Music" First "and" Time " - retronostalgichesky channel. From December 1 in its air you can see the Soviet newscasts and news programs with leading Soviet television.

For any of the four channels of the monthly fee will amount to 14.99 dollar a month. The entire Russian-speaking package offered by DirecTV, will cost 29.99 dollars a month. The project is funded by the "First Channel". A significant part of the ether for all four channels will take the program produced the "First". International versions of all major Russian TV channels are represented in the U.S.: "NTV-World," RTR-Planeta and hit the U.S. market in July this year with its international version of the TVC. In addition, satellite television broadcasts in America RTVI, which is owned by Vladimir Gusinsky. Moskovsky Komsomolets reported

Other Headlines

Print version

Photo Gallery
At this moment...
Photo

Week top publications
Popular reading
©2006-2020 All rights reserved
liveinternet.ru: display number of browses и visitors for 24 hour